Fan Club Blackmore's night
Fan Club
Blackmore's night

Groteska s Blackmores Night

Titulek:
Autor: Petr
Ze dne: 17.2.2013, 11:28
Ahoj. Možná si budete myslet, že zase reju do BN, ale narazil jsem na něco co asi všechny rozveselí ;-)

1)
Tenhle tweet jsem našel na twitteru Candice: "Candice Night ‏@TruCandiceNight:
Finished our new BN cd and am now working on my lullaby cd! So excited! Currently recording a song my daughter wrote at the age of 1!" - Trochu jako propaganda v Severní Korei. :D
odpovědět
Titulek: Re:
Autor: Petr
Ze dne: 17.2.2013, 11:32
2) BN vyhlásili soutěž o nejlepší video nahrané k nim na FB. Cenu dostanou ti s největším počtem lajků. ... Ale ouha, při vyhlášení pořadí naprosto neodpovídalo počtu lajků. Fanoušci si pochopitelně stěžovali, ale BN odpověděli, že to ví, ale pořadí se už měnit stejně nebude ;-). - Vysvětlení BN: "Kvůli hurikánu Sandy měl fb technické potíže a ztratilo se mnoho hlasů" :D ..... No prostě BN jsou stále stejná parta ;-)
odpovědět
Titulek: Re: Re:
Autor: Jirka
Ze dne: 30.3.2013, 12:27
Hehe, docela sranda, tak oni lzou porad dal az se jim od huby prasi? :-D Teda asi vzdy lhali, jen po tom co udelali ve Svihove si toho clovek tak nejak vice vsima a najednou mi davaji smysl i ty stiznosti svedskych novinaru a podobne. Ale tak ok, je to o prachach, ne o tom, ze by nekoho skutecne milovali.
Jinak lehkym pohledanim na internetu lze zjistit, ze FB zadne technicke problemy nemel v danem case. Jediny problem muze byt nemoznost pristupu hlasujicich k hlasovani a to zasahalo stejnou merou vzorek vsech lidi, jak tech co by hlasovali pro neco, tak tech co by hlasovali pro neco jineho.
odpovědět
Titulek: Re:
Autor: Kristýna
Ze dne: 28.6.2016, 10:25
Ahoj, jsem tady opět po strašlivě dlouhé době. Na tohle ale zareagovat prostě musím. Asi před měsícem jsem slyšela na nějakém americkém rádiu rozhovor s Candice. Zrovna o téhle písničce tam taky mluvila.Myslím, že její dcera rozhodně má po kom mít talent. Ale spíš bych řekla, že větší podíl na té písni má Candice. Prostě jsem jen chtěla říct, že to, co jsi zmínil, říká Candice i veřejně.
odpovědět
Titulek:
Autor: Magda
Ze dne: 19.4.2013, 4:01
Nechápu, že ještě po letech tady řešíte tohle. Pokud vím, je to stránka založená pro fanoušky, ne pro odpůrce této skupiny. Chápu, že ty okolnosti jsou pofidérní, pořád je to tu ovšem jako fanklub pro lidi, kteří mají jejich hudbu rádi. Je to poměrně únavné tady ještě po letech číst ty samé kecy o tom, jak jenom kradou a lžou. Očividně největší zábava českého národa.
odpovědět
Titulek: Re:
Autor: Petr
Ze dne: 19.4.2013, 9:32
Ano, to jistě. Ale čeští fanoušci díky tomu vědí spoustu věci, které jsou určitě velmi zajímavé... Jinak web už bohužel skoro "nefunguje". Poslední novinka byla přidaná 3.11.2012. Do diskuze a knihy podpisů také nikdo nepřispívá.
odpovědět
Titulek: Mas pravdu
Autor: Marek
Ze dne: 19.4.2013, 16:01
Mas naprostou pravdu. Typicky Cesi. Nadavat, nadavat, nadavat, zavidet, zavidet, zavidet ... a sedet doma u televize a u piva. Ja bych strasne rad se svoji pritelkyni zase zasel na jejich koncert, naposledy jsem byl v Praze v roce 2010 a bylo to uzasny. Doufam, ze zase prijedou. Nikdo neni dokonaly a kazdy udela chybu. Muzikanti uz jsou holt takovy. Ale dulezite je, ze delaji krasnou hudbu, ktera zahreje u srdce. Kdyz mam spatnou naladu, pustim si Blackmory. Tenhle web je mrtvy, to je jasne. Treba se zrodi novy fanouskovsky web. Ale hlavni je, aby Blackmori zase prijeli.
odpovědět
Titulek: Re: Mas pravdu
Autor: Magda
Ze dne: 19.4.2013, 19:13
To je pěkně napsané, vnímám to podobně. Nezavírám sice oči před tím, co se stalo, ale stejně tak nevidím smysl v tom, na ně donekonečna nadávat a dokazovat všem, jak jsou špatní. Jejich hudba mi v některých těžkých obdobích života moc pomohla a jsem jim za to vděčná, ať jsou, jací jsou. Stále ji mám moc ráda a taky bych přivítala, kdybych je mohla znovu slyšet naživo.

odpovědět
Titulek: Re: Re: Mas pravdu
Autor: Magda
Ze dne: 19.4.2013, 19:25
No a pokud je někdo tak zklamaný, že chce trávit každý další den jejich očerňováním, neberu mu to, ale ať si pro to vytvoří třeba vlastní stránku, kde tím nebude zbytečně kazit náladu těm, kteří to rozebírat nepotřebují. Stejně to nic neřeší, tak proč se v tom pořád babrat. Jestli je už poslouchat nechcete, tak je neposlouchejte a nechte to plavat. Život se dá žít i smysluplnějšími způsoby než neustálým obviňováním a stěžováním si.
odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: Mas pravdu
Autor: Petr
Ze dne: 19.4.2013, 21:38
Ano, vlastní stránku jsem už vytvořil - blackmoresnight2011.wz.cz .. Rozhodně nechci kazit někomu náladu. To co píšu jsou jen holá fakta. Víte celá skupina okolo sama sebe šíří auru dokonalosti a lásky k fanouškům. Když vás někdo takhle podvede tak máte potřebu se nějak bránit. Ano dělají pěknou hudbu, ale zároveň jsou zloději a lháři. ... Je pravda, že po takové době už moc nemá smysl něco řešit.
odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: Re: Mas pravdu
Autor: Finsternis
Ze dne: 23.4.2013, 16:27
Prečo by mali byť zlodejmi? Mal si možnosť absolvovať koncert v náhradnom termíne, alebo si mohol lístok predať... dokonca si mohol ešte na ňom zarobiť. Zato, že si neurobil ani jedno ani druhé ani tretie ti už nemôže management kapely ale ty sám. Takže si vlastne okradol sám seba, takže si zlodejom si ty sám a klamár tiež :o)
odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Mas pravdu
Autor: Jirka
Ze dne: 26.4.2013, 17:09
Kapela nikde nehlasala ze listek lze prodat - kdyz prepodas listek se ziskem, tak jsi prekupnik (ze zakona). Kapela udelala (umyslne ci neumyslne?) koncert na druhem konci republiky. I tehdy neudela omluvu a zadarmo byl vstup umoznen diky poradateli. Kapela i na pokusy o dohodu, zadosti o reakci, prosby... reagovala jen zakazovanim dalsich prispevku na FB nebo napriklad vysktrnuti ceskeho fan klubu z jejich stranek.
Promin, ale tohle je jednani opravdu zlodeju a svini. Ja osobne nehodlam za okradeni o 540 Kc, rici jen "promijim vam, nic se nedeje". Zlodeji na ulici, co ti slohne penezenku s 540 Kc take odpustis? Hudbu mozna delaji dobrou, ale kecat o pravu, cti a moralce by urcite neme
odpovědět
Titulek: Re: konečne
Autor: robert
Ze dne: 24.4.2013, 11:12
Konečne sa ozval niekto rozumný, kto má asi naozaj rád hudbu a nie vysnívané modly,kt. BN nikdy neboli a nebudú.
aj oni predsa zlyhajú ako všteci ľudia, ale to neznamená, že ich hudba sa mení. ta je predsa stále rovnaká a kto ju mal rád predtým, mal by ju mať rád aj po tomto extenpore. Komplexy a stratené ideály si naozaj riešte niekde inde.
odpovědět
Titulek: Re: Re: konečne
Autor: Magda
Ze dne: 22.7.2013, 8:45
Je pravda, že jsem tuto skupinu měla ráda i díky atmosféře, kterou uměli vytvořit, a třeba i komunikaci s fanoušky (např. na stránkách Candice). Nepochybuji o tom, že i mnoho dalších lidí je také mělo rádo kvůli tomu. Ale především jsou to hudebníci a je třeba brát v potaz i to, že toho koncertování a cestování nemají zrovna málo, navíc měli děti a museli se o ně starat, atd. Ne že bych tím omlouvala to, co se stalo, ale jsou to taky lidé a kdoví, co měli za problémy. Třeba to byla nějaká soukromá záležitost, o které prostě nechtějí mluvit. Nemají povinnost všechno vysvětlovat a ospravedlňovat.
odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: konečne
Autor: Magda
Ze dne: 22.7.2013, 9:05
Dělají svou práci, hrají pěknou hudbu a já ji mám ráda. Nemám potřebu rozmazávat, jací jsou nebo nejsou, a být uražená do konce života kvůli jednomu neuskutečněnému koncertu.
odpovědět
Titulek: Re:
Autor: Mikek
Ze dne: 6.8.2013, 10:59
Máš pravdu, nicméně ta pachuť už zůstane. Jsem jedním z těch podvedených diváků - o peníze mi nejde, jen nedokážu poslouchat jejich hudbu, aniž bych si neustále nevybavoval jejich arogantní komunikaci. Za mě jsem to vyřešil - CD jsem odložil na půdu a z iTunes Match smazal všechny jejich skladby. Na tento web zabloudím tak dvakrát do roka, abych se podíval, zda se ledy náhodou nepohnuly.
odpovědět
Titulek:
Ze dne: 20.4.2013, 7:30
Já mám jejich hudbu rád,poslouchám je od začátku,byl jsem na všech jejich koncertech v ČR a i přes to,jací jsou,je to moje nejoblíbenější kapela a doufám,že opět přijedou.
odpovědět
Titulek: jeste neco ke Svihovu 1. cast
Autor: Marek
Ze dne: 23.4.2013, 10:47
Jsem rad, ze tu Magda rozvirila uplne jinou diskuzi, nez jaka tu od toho koncertu na Svihove probihala. Znam par lidi, kteri jsou muzikanti a jsou proste uplne jini nez ja, nez vetsina ostatnich lidi - v necem se na ne spolehnout muzete, v necem ne. Jsou proste takovy, jaci jsou, jako kazdy clovek. Ale tim, ze jsou zase jini nez ostatni, tak dokazi delat krasne veci, ktere poslouchame a dela nam to radost. Proste Blackmori meli na Svihove zkrat, ale je nutne rozjet takovou kampan proti nim ? To se mi celou dobu nelibilo a postupne jsem s nechuti sledoval, jak tyto stranky jdou do haje a vsude se jenom resi, jaci jsou to lhari a podvodnici...
odpovědět
Titulek: Re: jeste neco ke Svihovu 1. cast
Autor: Jirka
Ze dne: 26.4.2013, 17:22
Ano, meli zkrat, to je presne. A na zakrat se reaguje jak? Omlovou, alespon to zmirnis a pochopis to. Zadna kampan proti nim nebyla, to je hovadina, jen se asi 10 lidi ozvalo, ze se jim to nelibilo. No a strucne receno - kapele nikdo nestal ani za omluvu a kdyz se dozvis, ze nehodlali se omluvit, ze vyskrtnuli cesky fan klub ze svych stranek, ze ani nezaplatili za hotel v Plzni, tak co si o nich lze myslet?
odpovědět
Titulek: jeste neco ke Svihovu 2. cast
Autor: Marek
Ze dne: 23.4.2013, 11:05
Pritom hudbu delaji stale krasnou a kvuli jednomu zkratu preci nezapomenu to vsechno, co jsem diky poslechu jejich hudby zazil, nevyhodim vsechna CDcka a DVDcka, nezapomenu na jejich uzasne koncerty. Reknu vam jednu vec. Ja sice tenkrat na Svihove nebyl, ale to bylo jenom nahodou. Vstupenky jsem koupene mel, ale prodal jsem je, protoze jsem tenkrat mel jine starosti. To leto jsem zazil jednu strasne neprijemnou vec a co bych dal za to, aby tato vec nenastala, abych klidne byl na tom Svihove, chvili se vztekal, ze koncert zrusili a pak si zase v klidu doma pustil Blackmory...
odpovědět
Titulek: Re: jeste neco ke Svihovu 2. cast
Autor: Finsternis
Ze dne: 23.4.2013, 16:40
Už v júli má výjsť nový album "Dancer and the moon"
www.thehighwaystar.com/news/2013/04/10/dancer-and-the-moon/
odpovědět
Titulek: jeste neco ke Svihovu 3. cast
Autor: Marek
Ze dne: 23.4.2013, 11:06
Kdyz to vezmete, co treba prozivaji ti, kterym v Bostonu atentatnici ustrelili nohy nebo ruce a cely zivot budou zmrzaceny, tak Blackmori oproti nim preci neudelali nic spatneho ! Lidi, tak zahodte nenavist kvuli jednomu podelanemu koncertu. Vzpomente si na ty dalsi. A doufejme, ze zase prijedou a super by bylo, kdyby se spojili lide, co tuhle muziku poslouchaji a udelali treba novy web, ktery zase bude nejak zit.
odpovědět
Titulek: jeste neco ke Svihovu 4. cast
Autor: Marek
Ze dne: 23.4.2013, 11:08
Nebo web ani byt nemusi, ale prijde mi naprosta pitomost vykaslat se na ne a na jejich krasnou muziku jenom proto, co se delo ve Svihove. A take si uvedomte, ze jezdi po celem svete, koncertuji hodiny a hodiny, to rozhodne nemusi byt nic prijemneho. Smat se na fanousky a zastirat tak treba unavu a vycerpani. Takze se ani nedivim, ze meli treba zkrat. Nikdo neni dokonaly, proto jsme lide. A to je vse k tomuto ode me.
odpovědět
Titulek: Presne tak
Autor: Finsternis
Ze dne: 23.4.2013, 16:21
Už by si mali niektorí ľudia na tomto webe uvedomiť, že by tieto stránky nemuseli pravidelne zasierať a konečne by si mohol dotyčný ísť žundrať na tie svoje pitomé stránky s antikampaňou. Možno si tam nájde nejakú starú ufrfľanú Blažkovú s ktorou si bude rozumieť a donekonečna omielať tú istú tému. Ja si cením ľudí, ktorí túto stránku vytvorili a nerád sa pozerám ako nám celá komunita odchádza z dôvodu istých nálad niektorých jedincov.
odpovědět
Titulek: Re: Presne tak
Autor: Jirka
Ze dne: 26.4.2013, 17:25
Ano, taky si cenim Kristyny, ze dela tyto stranky, ze za ne plati sve penize a venuje tomu svuj cas. O zadnou antikampan se nejedna, jde o stranky pro BN, tak se diskutuje o BN, asi uznas, ze je blbosta tady probirat treba vareni? ;-) Takze tedy odpovez na par otazek:
- proc se s Kristynou Carol odmitla bavit i kdyz se ji Kristyna slusne zeptala co se deje a jestli k tomu muze neco rici?
- proc vyskrtli tyto stranky ze seznamu fan klubu u sebe?
odpovědět
Titulek: Re: Re: Presne tak
Autor: Finsternis
Ze dne: 30.4.2013, 0:54
To ti mám akože odpovedať? Stále dokolečka dokola to chceš rozoberať? Človeče, ty v akom svete žiješ? Vieš čo vôbec znamená žiť a odpúšťať? Keby som ja ja neustále špáral celý život v jednej veci, tak sa nepohnem z miesta a neužijem si život.
Zrejme nejaký dôvod na to kapela má. Ty by si nechal na svojej domovskej stránke odkaz na fan klub, kde by ťa ktosi špinil, nech by už mal na to akýkoľvek dôvod, či by ťa špinil oprávnene alebo neoprávnene?
odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: Presne tak
Autor: Jirka
Ze dne: 30.4.2013, 21:45
Ja dokolecka nic nerozebiram, jen reaguji na tve prispevky, kdyz pises "o pitomé stránky s antikampaňou" atd.
A ano, odkaz na svych strankach by jsem si nenechal, kdyz by nekdo v danem fanklubu mne spinil. Jenze asi jsi to nesledoval a jen placas voloviny. Odkaz totiz odebrali na zaklade slusneho dotazu Kristyny, az potom se zacalo psat o jejich manyrech zde. A uz vubec neni pravdepodobne ze i potom to cetli pomoci google translatoru, jak pise Petr. Takze asi tak.
odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: Presne tak
Autor: Petr
Ze dne: 30.4.2013, 9:12
Odpustit by se to dalo, kdyby se omluvili a udělali něco pro nápravu. Nic takového se ale nestalo. -- Jinak nevím jestli by se BN tak moc snažili, že by se pokusili zdejší diskuzi přeložit třeba na googlu. To mi k nim moc nesedí. Myslím, že to udělali proto, že se čeští fanoušci dovolili ozvat emailem a napsat, že se jim něco nelíbí. Asi na kritiku moc zvyklý nejsou, když jsou tak nadpozemsky dokolaný.
odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: Re: Presne tak
Autor: Petr
Ze dne: 30.4.2013, 9:24
... dokonalý. Poslední koncert byl odfláknutý a rozhodně nebyl "náhradní". Jak Marek píše nahoře: "V pozovnání s atentátníkama z Bostonu nic špatného neudělali..." - Tak to je pravda, v porovnání s vraždou je za krádež menší trestní sazba. --- BN všechny okradli a podvedli, ale spousta fanoušků je i tak chce vidět znovu. Tohle asi nikdy nepochopim. Když vás tedy okrade a podvede "celebrita" tak je to v pořádku? Co když to samé udělá "běžný" člověk?
odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Presne tak
Autor: Magda
Ze dne: 22.7.2013, 9:13
Myslím, že nikdo z nás tady netvrdí, že je to v pořádku, ale že to prostě odmítáme dál rozmazávat a neustále je očerňovat. A je fakt, že na světě se děje mnoho horších věcí než je jeden zrušený koncert. Srovnávat to ale asi nemá žádný větší smysl. Lidi jsou různí, ale kdo z nás v životě něco nepodělal? Kdybychom se měli vzájemně kamenovat za všechny chyby a za všechno, co jsme udělali druhým (ať už záměrně nebo omylem), tak jsme všichni mrtví. A pokud si myslíte, že spravedlnosti dosáhnete doživotním lpěním na křivdě a očerňování, tak vám přeji příjemnou "zábavu" ;)
odpovědět
Titulek: mrtvý web
Autor: Kristýna
Ze dne: 24.5.2013, 20:18
Ahoj všichni, po strašně dlouhé době jsem otevřela diskusi a koukám, že mám na co reagovat. Ano, uznávám, že web je dost dlouho neaktualizovaný. Je to tím, že jsem na to skoro sama a mám dost životních starostí. Taky jsem hodně dlouho bojovala s nedostatkem motivace. Po švihovu jsem prožívala něco, co by se dalo přirovnat k zlomenému srdci. Málem jsem zrušila tenhle web, ale neudělala jsem to, protože mi prostě bylo líto té energie a práce, kterou jsme do něj s kamarádkou vložily.
odpovědět
Titulek: Re: mrtvý web
Autor: Magda
Ze dne: 22.7.2013, 8:33
To nevadí, my to chápeme ;)
odpovědět
Titulek: Mrtvý web - pokračování
Autor: Kristýna
Ze dne: 24.5.2013, 20:28
Před koncertem ve Slavkově jsem měla mailovou komunikaci s Carole Stevens. Ozvala se mi znenadání sama. A taky sama začala i o švihově. Tak jsem se tedy znovu slušně zeptala, co se stalo. Nic nového jsem se nedověděla. Stále ze všeho vinila českého pořadatele koncertu. Ale oceňuji, že komunikace probíhala slušně a v klidu. Pokud byste tuto komunikaci někdo chtel vidět, písněte mi na mail. Jinak souhlasím s tím, že nemá smysl řešit neřešitelné. Ale chápu, že pro dost z nás byl švihov dost velká rána.
Web dám do konce léta do pořádku.

odpovědět
Titulek:
Autor: Magda
Ze dne: 22.7.2013, 8:26
Já jsem tím koncertem byla taky zklamaná, i tím zamlženým jednáním. Ale jak říkám, mám jejich hudbu ráda a nevykašlu se na ni jen kvůli tomu, co se stalo. Netvrdím, že je to v pohodě a že se to dá jen tak přejít, ale co se vyřeší hněvem a nadáváním? Je opravdu nutné neustále si připomínat všechno špatné a kazit si tím všechno i nadále? Když vám to udělá dobře, tak je odsuďte a neposlouchejte. Ale to je vaše věc. Já jen vím, že lpění na křivdách a ublížení nic nevyřeší a jen si tím zkazím to hezké, co bych mohla prožít. Marek to pěkně shrnul ;)
odpovědět
Titulek:
Autor: Vláďa
Ze dne: 20.9.2013, 8:27
Já se fakt musím smát, když čtu ty negativní názory na BN. Já byl na Švihově a to, že zrušili koncert kvůli počasí je přeci normální riziko koncertu pod širým nebem.
Nic hrozného se přece nestalo a vychutnal jsem si je po té na lístek ze Švihova ve Slavkově. To, že je to druhý konec naší obrovské (!!!) republiky je fakt velký problém...
Z názoru Petra a jemu podobných, jsem usoudil že se jedná o lidi předškolního věku, kterým někdo (BN) rozšlápl bábovičku na pískovišti a oni z toho mají už několikátý rok těžké trauma.
Mimochodem je samozřejmé, že BN dělají hudbu za peníze a ne za milé úsměvy fanoušků, ale to je přece normální a mě osobně to vůbec nevadí.

odpovědět
Fan Club Blackmore's night